Lid worden Leden login

Een aantal veel gestelde vragen (en de antwoorden) over de kortingsregeling hebben wij hieronder op een rijtje gezet, zodat je over alle informatie beschikt om van deze aantrekkelijke regeling gebruik te kunnen maken!

————————————————————–

Kan ik met elk lidmaatschap gebruik maken van de kortingsregeling?
Nee, om greenfee’s met 15% korting te kunnen betalen, dient u over het GVN LOYALTY of het GVN COMPLEET lidmaatschap te beschikken.

Op welke banen geldt de korting?
De 15% korting geldt op alle Partnerbanen. Een overzicht van deze leuke golfbanen vind je hier.

Krijg ik de korting door bij de golfbaan mijn GVN/NGF-pasje te tonen?
Nee, de korting geldt alleen voor leden die beschikken over het juiste GVN-lidmaatschap. Omdat de golfbaan dit niet kan controleren aan de hand van de GVN/NGF-pas, loopt de korting via jouw persoonlijke ledenpagina.

Kan/moet ik mijn starttijd dus voortaan via de GVN-ledensite reserveren?
Nee, het reserveren doe je nog steeds gewoon bij de golfbanen zelf, alleen de betaling van de greenfee gaat via de ledensite. Je kunt dus gewoon de baan bellen of als greenfeespeler reserveren via hun site en reserveringssystemen zoals ikgagolfen.nl.

Hoe werkt het betalen van mijn greenfee?
Nadat je een starttijd bij een van de banen hebt gereserveerd, kun je deze aanmelden op je GVN-ledensite. Op basis van de starttijd is bekend wat het standaard greenfee tarief is en daarop wordt 15% korting verrekend. De betaling van de gereduceerde greenfee loopt via je PPC-saldo. Je moet voldoende PPC-saldo hebben op het moment dat je de betaling wilt doen.

Wat is PPC-saldo?
PPC is een soort rekening courant, die per lid is gekoppeld aan het GVN-lidnummer. Je kunt je PPC-saldo opwaarderen door geld over te maken op NL34RABO 0315034297 t.n.v. GolfVereniging Nederland  (ovv PPC + lidnummer). Dit wordt over het algemeen binnen 1 werkdag bijgeschreven op je account. Meer informatie hierover vind je hier.

Welke stappen moet ik volgen om mijn greenfee te betalen?
1. Log in op je persoonlijke pagina
2. Kies na het inloggen het menu-item ‘starttijden’
3. Vul de gevraagde gegevens in en klik op ‘aanmelden’

Hoe weet de golfbaan dat ik al heb betaald?
Nadat je de starttijd hebt aangemeld, wordt gereduceerde greenfee afgeschreven van je PPC-saldo en ontvang je direct per e-mail een voucher van onze beheerorganisatie Golflink. Dit is het betaalbewijs dat je op de dag van spelen kunt inleveren (of digitaal tonen) bij de golfbaan.

Kan ik ook voor mijn medespelers met korting afrekenen?
Ja, als je jouw starttijd in het systeem aanmeldt, kun je indien gewenst ook meteen voor jouw flightgenoten afrekenen. Alle spelers krijgen dan 15% korting ongeacht of zij ook lid zijn van GVN. De betaling loopt wel volledig via jouw PPC, dus je moet voldoende saldo hebben voor alle greenfee’s.

Moet de gehele flight via de GVN-ledensite betaald worden?
Nee, dat hoeft niet. Je krijgt een voucher voor het aantal personen waarvoor je hebt betaald. De anderen kunnen gewoon zelf bij de baan betalen, maar krijgen dan uiteraard niet de 15% korting.

Kan ik mijn betaling annuleren?
Tot 48 uur voorafgaand aan je starttijd kun je de betaling eenvoudig via het systeem annuleren. Het bedrag wordt dan automatisch teruggestort op je PPC-saldo.

Waarom kan ik mijn betaling niet op het laatste moment annuleren?
Zodra je via GVN hebt betaald, krijg je van Golflink een voucher als betaalbewijs. Na annulering wordt de voucher ongeldig en om te voorkomen dat deze toch wordt ingeleverd, is voldoende tijd nodig om de baan hierover te informeren.

Wat gebeurt er met mijn betaling als de baan gesloten is?
Als de baan op de dag van spelen gesloten is, kun je dit melden op info@gvn.nl. Nadat wij van de baan een bevestiging hiervan hebben gekregen, wordt het betaalde bedrag teruggestort op je PPC-saldo.

Wanneer moet ik mijn betaling doen?
Dat kun je zelf bepalen. Vanaf het moment dat je bij de baan een starttijd hebt gereserveerd, kun je tot 2 uur voorafgaand aan die starttijd nog afrekenen in het systeem. Mits je voldoende PPC-saldo hebt natuurlijk.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?
Stuur dan even een mailtje naar info@gvn.nl.